
لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحات نوع فایل: WORD قابل ویرایش و آماده پرینت تعداد صفحات : 7 صفحه مدیریت تقاضا پرویز درگیinfo@tmba.ir چکیده در این مقاله ضمن ارائه تعریفی از تقاضا و مدیریت تقاضا به تشریح تقاضا های هشت گانه و ارائه پیشنهاداتی در هنگام مواجه شدن با هر یک از آنها در جهت مدیریت تقاضا یا مدیریت بازاریابی جهت نیل به اهداف شرکت پرداخته شده است. و نقش مدیریت بازاریابی در مدیریت هر یک از این تقاضاها نشان داده شده است. مقدمهیکی از تعاریف نسبتاً جامعی که در ...