فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

پاپان نامه: بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان

عنوان پاپان نامه:  بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان   شرح مختصر :  این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک (گروه صنعتی بهمن) صورت گرفته است، تا با شناسایی عوامل موثر بر رضایت و شکایت مشتریان، شرکت مزدا یدک را در کسب سطوح بالای رضایت در مشتریان یاری رساند. بدین منظور فرضیه و هدفهایی تعریف شده است. واحد آماری پژوهش مالکان خودروی سواری مزدا 323 (یکی از تولیدات گروه صنعتی بهمن) که شماره پلاک سمت راست آنها زوج ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.