فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

قیمت گذاری کالاها: روش ها و ملاحظات قیمت گذاری

خلاصه فصلی از کتاب بازاریابی، شامل 9 صفحه و فایل ورد. قیمت عوامل داخلی عوامل خارجی کشش قیمتی تقاضا شیوه های عمومی قیمت گذاری قسمتی از فایل: برداشت های ذهنی مصرف کننده از قیمت و فایده: یک شرکت به هنگام تعیین قیمت باید از دریافت های ذهنی مصرف کننده از قیمت و چگونگی تاثیر این برداشت ها بر تصمیم گیری های مربوط به خرید، آگاهی داشته باشد. قیمت گذاری منطقی و کارآمد، مستلزم آگاهی از میزان مزایایی است که مصرف کنندگان با بدست آوردن کالا نصیبشان می شود. قیمت فروش کالا باید متناسب با مزایایی باشد که ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.