فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

دانلود تخقیق در مورد گفتن حکایت دل (با فرمت word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 7   گفتن حکایت دل 1-درست ! خیلی عصبی، خیلی وحشتناک عصبانی من خواهم شد و هستم ،اما چرا شما می خواهید بگویید که من دیوانه هستم؟ بیمار چشمهایم تند است، مختل کننده نیست، خسته کننده نیست. در با همه حالتها (حس) از شنیدنیهای بحران است. من شنیده بودم همه چیزها در بهشت و در زمین من چیزهای زیادی در جهنم شنیده ام. چگونه من دیوانه هستم ؟ هر کن! چگونه به سلامتی-چگونه به آرامی من می توانم به شما کل داستان را بگوی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.