فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

فایل یابی مخصوص دانشجویان و دانش آموزان

این وبلاگ در زمینه دانلود فایل های دانشجویی و دانش آموزی کار میکند

پاورپوینت درباره تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید

  فرمت فایل: .ppt (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 8 اسلاید تاثیر رفتارهای خود را دست کم نگیرید مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا یکی از روزهای سال اول دبیرستان بود. من از مدرسه به خانه بر می گشتم که یکی از بچه های کلاس را دیدم. اسمش کایل بود و انگار همه‌ی کتابهایش را با خود به خانه می برد. با خودم گفتم: ”کی این همه کتاب رو آخر هفته به خانه می بره. حتما این پسر خیلی بی حالی است!“ من برای آخر هفته ام برنامه‌ ریزی کرده بودم. (مسابقه‌ی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.