تاثیر ابعاد رضایت از قیمت بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری: مورد مطالعه بانک ملت تعداد صفحات : 24 فرمت فایل : پی دی اف چکیده هدف اصلی این مقاله،آزمون یک مدل تعمیم یافته، حاوی ابعاد رضایت از قیمت و بررسی تاثیر آن بر وفاداری مشتریان، میباشد. تعداد 921 مشتری سیستم بانکداری به صورت برخط 1 به برای سنجش برازش مدلها و AMOS پرسشنامه تحقیق پاسخ دادند. در این پژوهش ازنرم افزار تحلیل معادلات ساختاری استفاده شده است. قبل از بررسی فرضیه هابرای شناسایی میانگین، انحراف و آزمون همبستگی پیرسو ...